هیئت مالی 370 نفره ایتالیا در راه ایران

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، هیئت مالی 370 نفره ایتالیا متشکل از صاحبان صنایع، و 12 گروه بانکی هفته آینده وارد تهران می گردد.

هیئت مالی 370 نفره ایتالیا در راه ایران

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، به ابتکار وزارتخانه های توسعه مالی و امور خارجه ایتالیا و با همکاری موسسه تجارت خارجی ، اتحادیه های بانکها، اتاق های بازرگانی، موسسه بیمه صادراتی و سرمایه گذاری دولتی و کنفدراسیون صنایع ایتالیا 370 نفر از صاحبان صنایع، و 12 گروه بانکی در روزهای یکشنبه و دوشنبه آینده در تهران با طرف های ایرانی خود دیدار و مصاحبه خواهند کرد.

لیچا ماتیولی، رئیس بخش بین الملل کنفدراسیون صنایع ایتالیا گفت: هیئت بزرگ مالی ایتالیا روز شنبه وارد تهران می گردد. ایران برای ما حائز اهمیت فراوان است و کشوری است که ایتالیا از دیرباز با آن مبادلات بسیار خوبی داشته است.

این هیئت به ریاست معاون وزارت توسعه مالی ایتالیا، و متشکل از 370 نماینده از بیش از 250 شرکت و بانک ایتالیایی است که عمدتأ در بخش های محیط زیست، انرژیهای تجدید پذیر، مکانیک، پزشکی، خودروسازی و مصالح ساختمانی فعال هستند.

شرکت های ایتالیایی در رقابتی سخت با شرکت های اروپایی برای ورود به بازار پررونق ایران کوشش می نمایند. یکی از کارافرینان ایتالیایی گفت: در این اوضاع سخت مالی در ایتالیا، کار کردن در ایران به نفع اقتصاد کشور ما نیز هست. من بارها به ایران سفر نموده ام و همیشه با کارآفرینان و مهندسان بسیار ماهر و کاردانی در این کشور روبرو شده ام. ما امیدواریم ایتالیا همچون سال های پیش به نخستین شریک تجاری ایران در اروپا تبدیل گردد.

این کارافرین ایتالیایی گفت: صنایع و بانکهای ایتالیایی با سفر به ایران قصد دارند آنچه را که به دلیل تحریمها در بازار ایران از دست رفته است، بار دیگر نصیب خود نمایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 10 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 655

به "هیئت مالی 370 نفره ایتالیا در راه ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیئت مالی 370 نفره ایتالیا در راه ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید