شرایط 2 بازیکن سرباز استقلال معین شد

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، خبرنگاران: استقلال روز گذشته در اراک با نتیجه مساوی یک - یک برابر آلومینیوم متوقف شد تا 2 امتیاز ارزشمند از دست بدهد. با این وجود اما شاگردان فرهاد مجیدی فعلا با یک امتیاز در صدر جدول و بالاتر از پرسپولیس، رقیب همیشگی ایستاده اند.

شرایط 2 بازیکن سرباز استقلال معین شد

به گزارش خبرنگاران، این صدرنشینی در شرایطی به دست آمده که تیم استقلال هم این روز ها از شایعات در امان نمانده است. شایعاتی که خبر می دهد 2 بازیکن این تیم سرباز هستند و نباید در این فصل در ترکیب استقلال به میدان می رفتند. این موضوعی است که باشگاه فولاد برای اولین بار آن را عنوان کرد. فولادی ها بعد از شکست برابر استقلال با نوشتن نامه ای به سازمان لیگ خواهان روشن شدن شرایط سربازی 2 بازیکن استقلال یعنی محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی شده اند.

اگرچه ابتدا عنوان شد که فولاد از استقلال شکایت نموده، ولی حالا وکیل این باشگاه اهوازی می گوید چنین نیست و این باشگاه شکایتی نداشته بلکه فقط با نوشتن نامه ای به سازمان لیگ خواسته پیگیر این موضوع باشد تا بعدا اقدامات لازم را صورت دهد. مسئولان سازمان لیگ، اما می گویند اینطور نیست که در این مورد بتوانند پاسخ باشگاه فولاد را بدهند بلکه اگر این باشگاه شک و تردیدی دارد خودش باید از نهاد های ذی ربط استعلام کند.

با این حال مسئولان سازمان لیگ اعلام نموده اند این 2 بازیکن استقلال تا تاریخ اول اسفند 1400 مجوز نظام وظیفه را دارند و اینکه بعد از آن تاریخ این مجوز تمدید گردد یا خیر تعیین نیست. با این شرایط به نظر می رسد این دو بازیکن دست کم تا انتها سال می تواند در ترکیب تیم حضور داشته باشند.

منبع: فرارو
انتشار: 28 فروردین 1401 بروزرسانی: 28 فروردین 1401 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 2133

به "شرایط 2 بازیکن سرباز استقلال معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط 2 بازیکن سرباز استقلال معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید