وقتی انسان طبیعت را زیباتر می نماید

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، پرشین استار: کانال Corinth در یونان، یک راستا منحصر بفرد عبور کشتی است که بین دو دریاچه Aegean و Ionian قرار گرفته است. ایده ساخت این کانال به دوران قدیم برمی شود. اسکندر، جولیوس سزار و کالیگولا (امپراطور روم) هر کدام بدنبال کندن این کانال بودند. حتی نرون این کار را در سال 67 میلادی شروع کرد. اما عملیات اصلی حفر کانال، در اواخر قرن 19 به وسیله مهندسان فرانسوی تحت قرارداد دولت وقت یونان انجام شد.

وقتی انسان طبیعت را زیباتر می نماید
این کانال به طول 6.3 کیلومتر و عرض 21 تا 25 متر، از جاذبه های توریستی یونان است. عمق آب در داخل کانال، حدود 8 متر و ارتفاع سطح آب تا بالاترین نقطه دیواره های کناری، 90 متر است.کانال Corinth در یونان، یک جهت منحصر بفرد عبور کشتی است که بین دو دریاچه Aegean و Ionian قرار گرفته است. ایده ساخت این کانال به دوران قدیم برمی شود. اسکندر، جولیوس سزار و کالیگولا (امپراطور روم) هر کدام بدنبال کندن این کانال بودند. حتی نرو این کار را در سال 67 میلادی شروع کرد. اما عملیات اصلی حفر کانال، در اواخر قرن 19 به وسیله مهندسان فرانسوی تحت قرارداد دولت وقت یونان انجام شد.

این کانال به طول 6.3 کیلومتر و عرض 21 تا 25 متر، از جاذبه های توریستی یونان است. عمق آب در داخل کانال، حدود 8 متر و ارتفاع سطح آب تا بالاترین نقطه دیواره های کناری، 90 متر است.

منبع: برترین ها
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 1864

به "وقتی انسان طبیعت را زیباتر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقتی انسان طبیعت را زیباتر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید