چهارمحال و بختیاری فرصت های سرمایه گذاری مطلوبی دارد

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، معاون امور مجلس، حقوقی و استان های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: چهارمحال و بختیاری از فرصت های سرمایه گذاری مطلوبی برخوردار است.

چهارمحال و بختیاری فرصت های سرمایه گذاری مطلوبی دارد

به گزارش خبرنگاران، حسین تاجیک - معاون امور مجلس، حقوقی و استان های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری - در سفر به شهرکرد در بازدید از جاذبه های گردشگری شهرستان های کوهرنگ و فارسان تأکید کرد: وضعیت جذب توریست داخلی و خارجی در چهارمحال و بختیاری مطلوب بوده است.

وی اضافه نمود: انجام اقدام کارشناسی به منظور معرفی جاذبه های گردشگری چهارمحال و بختیاری و کوشش برای جذب سرمایه گذاران این حوزه ضرورت دارد.

نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: توسعه گردشگری از مهمترین و بهترین برنامه ها و سیاست های دولت تدبیر و امید محسوب می گردد.

علی کاظمی باباحیدری اظهار کرد: شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار ظرفیت های مطلوبی برای سرمایه گذاری به ویژه در حوزه گردشگری دارد.

وی ادامه داد: به همین منظور بایستی زیرساخت های لازم برای توسعه سرمایه گذاری در بخش های مختلف فراهم گردد.

کاظمی باباحیدری عنوان نمود: جمع بندی نهایی این سفر با حضور مسئولان مرتبط در تهران آنالیز و اعلام خواهد شد.

بهمن عسگری سوادجانی - مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری - نیز گفت: این استان دارای جاذبه های گردشگری منحصر به فرد و بکری است.

او توضیح داد: در دولت تدبیر و امید توجه خاصی به توسعه زیرساخت های گردشگری چهارمحال و بختیاری و سرمایه گذاری در این حوزه شد.

وی اعلام کرد: چهارمحال و بختیاری بسته های کارشناسی و علمی به منظور جذب سرمایه گذاران در بخش های مختلف و به ویژه حوزه گردشگری دارد.

عسگری سوادجانی افزود: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری از آمادگی کامل و لازم برای جذب سرمایه گذاران حوزه های مختلف به ویژه بخش گردشگری با هدف جذب توریست های داخلی و خارجی برخوردار است.

وی عنوان نمود: با تحقق اهداف پیش بینی گردیده در برنامه های توسعه ای اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری به خصوص در حوزه گردشگری نرخ بیکاری استان کاهش، وضعیت اشتغال بهبود و رونق اقتصادی حاصل می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 57

به "چهارمحال و بختیاری فرصت های سرمایه گذاری مطلوبی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهارمحال و بختیاری فرصت های سرمایه گذاری مطلوبی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید