چگونه در نمایشگاه های کانادا شرکت کنیم؟

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، کشور کانادا هر ساله میزبان رویدادها و نمایشگاه های متنوع، مهم و بسیار پررونقی است و بازدیدکنندگانی را از سرتاسر جهان به خود جذب می نماید. مزیت شرکت در نمایشگاه های کانادا این است که می توان ضمن پرداختن به دانش و علاقه مندی های تخصصی، از فرصت هایی برای گشت و گذار و دیدن جاذبه های شهرها نیز بهره برد. اگر شما به سبب دانش، کسب و کار و یا فقط علاقه شخصی دوست دارید درباره چگونگی شرکت در نمایشگاه های کانادا بدانید، در این مطلب همراهمان باشید.

چگونه در نمایشگاه های کانادا شرکت کنیم؟

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید.

هرساله نمایشگاه های زیادی در زمینه های مختلف در کانادا برگزار می گردد.

تقویم نمایشگاه های کانادا در سال 2019

هر ساله در کانادا صدها نمایشگاه با زمینه های کاری گوناگون برگزار می گردد. شرکت در این نمایشگاه ها ضمن تبادل اطلاعات مابین صاحبان کسب و کار در سرزمین های گوناگون، به بالا بردن دانش و بهبود کسب و کارها بسیار یاری می نماید. در ادامه لیستی از 5 نمایشگاه مهم که هر ساله در کانادا برگزار می گردد را آورده ایم. ذکر این نکته لازم است که آژانس خبرنگاران به سبب سال ها فعالیت در ضمینه اخذ ویزای کانادا، می تواند برای حضور در هر نمایشگاه دیگری که در کانادا برگزار می گردد، در کنارتان باشد.

نمایشگاه صنعت ساختمان تورنتو

این نمایشگاه از 4 تا 6 دسامبر 2019 در تورنتو برگزار خواهد شد و کمپانی های بزرگ صنعت ساختمان کانادا در آن حضور دارند. برنامه دو روز اول نمایشگاه از ساعت 10 صبح تا 5 عصر است و در روز اختتامیه نمایشگاه، از 9 صبح تا 10 شب فعالیت می نماید. در این نمایشگاه پنل های آموزشی متنوعی نیز برگزار می گردد که از لحاظ آموزشی بسیار باارزش هستند. هر ساله در این نمایشگاه حدود 30000 نفر شرکت نماینده، 1600 غرفه گوناگون، 500 سخنران و 350 اسپانسر حضور دارند.

نمایشگاه صنعت و ساختمان

نمایشگاه بین المللی گردشگری کانادا

این نمایشگاه از 25 تا 27 اکتبر 2019 در کانادا برگزار می گردد و شرکت نمایندگان آن از سرتاسر دنیا حضور دارند. نمایشگاه گردشگری کانادا کوشش می نماید تا به دیده شده فرصت های گردشگری در سرتاسر دنیا یاری کند، سیستم های فروش را معرفی کند و به تبادل اطلاعات بیشتر بیانجامد. روز افتتاحیه، نمایشگاه از ساعت 11 صبح تا 9 شب و در دو روز بعدی از ساعت 10 صبح تا 6 عصر فعالیت دارد. جالب است بدانید که مخاطبان ایرانی یکی از اهداف مهم این نمایشگاه هستند.

نمایشگاه بین المللی گردشگری کانادا

نمایشگاه تجارت کشاورزی کانادا

اگر به دانستن درباره فناوری های پیشرفته کشاورزی، دستاوردهای کانادا در زمینه فراوری مواد غذایی و بهبود فرآیندهای مرتبط با آن علاقه دارید، می توانید از تاریخ 10 تا 12 سپتامبر از ساعت 8:30 صبح تا 5 عصر از نمایشگاه تجارت کشاورزی کانادا بازدید کنید. این نمایشگاه با بیش از 40000 بازدیدنماینده و بیش از 750 غرفه یکی از مهم ترین نمایشگاه های کانادا است.

نمایشگاه تجارت کشاورزی

نمایشگاه بین المللی فرنچایز (حق نشر) مونترال

در این نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری گوناگونی به نمایش گذاشته می گردد و برای کشف راه های دریافت حق نشر، به تحقق پیوستن رویاهای کسب و کار و برقراری ارتباطات، بسیار سودمند است. این نمایشگاه میزبان کارآفرینان گوناگونی است و در بین آنها چهره های ایرانی نیز دیده می گردد. نمایشگاه فرنچایز کانادا 16 و 17 نوامبر از ساعت 11 صبح تا 5 عصر برگزار می گردد. این نمایشگاه کانادایی میزبان حدود 2000 بازدیدنماینده و حدود 100 غرفه است.

نمایشگاه بین المللی فرنچایز

نمایشگاه آی تک (ITECH) تورنتو

7 می 2019 یکی از جذاب ترن نمایشگاه های کانادا در حوزه شبکه، ارتباطات، مجازی سازی و امنیت شبکه برگزار خواهد شد. این نمایشگاه توسط اسپانسرهای بسیار معتبری حمایت می گردد و شعار آنها همگام بودن با آخرین تکنولوژی های روز است. هدف از برگزاری این نمایشگاه ملاقات با صاحبان کسب و کار، افراد ایده پرداز، خلاق، آنالیز تکنولوژی هایی که توانسته اند انقلاب هایی شگفت انگیز خلق نمایند و آشنایی با رویدادهای دیگر است. ساعت بازدید از این نمایشگاه 9 صبح تا 6 عصر است و تعداد بازدیدنمایندگان با توجه به تعداد غرفه ها بین 2000 تا 5000 نفر خواهد بود.

نمایشگاه آی تک

چگونه در نمایشگاه های کانادا شرکت کنیم؟

همان طور که در بالا گفته شد، کانادا میزبان نمایشگاه های بسیاری است و موضوعات بسیاری را پوشش می دهد. اما برای حضور در این نمایشگاه ها چه مراحلی را طی کنیم؟ در ادامه از مراحل حضور در نمایشگاه های کانادا گفته ایم.

  • برای شرکت در نمایشگاه های کانادا، اول باید ویزا دریافت کنید، ویزای نمایشگاهی از نوع موقت است.
  • داشتن دعوت نامه رسمی از نمایشگاه و یا شرکت های برگزارنماینده مهم و تاثیرگذار است.
  • در دعوت نامه رسمی هدف شما از حضور در نمایشگاه و علت دعوت تان ذکر می گردد. آن دعوت نامه صرفا برای همان نمایشگاه ذکر شده معتبر است و کارایی دیگری ندارد.
  • دریافت دعوت نامه از اقوام درجه یک که در کانادا زندگی می نمایند در صورتی می تواند سودمند باشد که آن فرد از سوابق فعالیت ها، مالیات ها و وجه عمومی خود اطمینان دارد و می تواند حمایت نماینده خوبی برایتان باشد. به یاد داشته باشد که اگر مجرد هستید و کمتر از چهل سال سن دارید، دعوت نامه می تواند برایتان مفید باشد.

مدارک لازم برای نمایشگاه های کانادا

اگر با بخش دعوت نامه کنار آمده اید حالا نوبت تکمیل مدارک و اقدام برای ویزای نمایشگاهی کانادا است. در اینجا ذکر این نکته لازم است که آماده کردن مدارک، اعتبارسنجی دعوت نامه و چگونگی ارسال آن موضوع بسیار حساس و مهمی است. لذا پیشنهاد می گردد اگر با این فرآیند آشنایی ندارید، خطر نکنید و انجام مراحل را به آژانس هایی که در زمینه دریافت ویزای کانادا فعالیت دارند، بسپارید. مدارکی که باید برای ویزای نمایشگاهی ارائه دهید به توضیح زیر است:

  • پاسپورت متقاضی با حداقل یک سال اعتبار به همراه ویزاها و کپی های پاسپورت قبلی
  • شناسنامه ترجمه شده با مهر مترجم و در صورت احتیاج با مهر دادگستری
  • فرم درخواست ویزا که به صورت آنلاین از سایت اداره مهاجرت کانادا دریافت می گردد
  • دعوت نامه برگزارنماینده نمایشگاه
  • مدارکی که فعالیت های کاری متقاضی را بیان می نماید.
  • پرینت گردش حساب 6 ماهه، مانده حساب و گواهی سپرده ها که باید ترجمه گردد و به تایید بانک برسد
  • رزرو بلیط رفت و برگشت و رزرو هتل در کانادا

آژانس خبرنگاران با سال ها تجربه در زمینه دریافت ویزای کانادا می تواند در تمام مراحل درخواست، پیگیری، اخذ و تمدید ویزا کنارتان باشد. اگر می خواهید برای دریافت ویزای کانادا از اتلاف هزینه و زمان جلوگیری کنید، منتظر شما هستیم.

منبع: ستاره ونک
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 712

به "چگونه در نمایشگاه های کانادا شرکت کنیم؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "چگونه در نمایشگاه های کانادا شرکت کنیم؟" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه در نمایشگاه های کانادا شرکت کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید