کارمندان مجلس نمایندگان آمریکا خواستار محکومیت ترامپ شدند

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، گروهی از کارمندان مجلس نمایندگان آمریکا خواستار محکومیت رئیس جمهور پیشین این کشور از سوی سناتورها در جلسه محاکمه شدند.

کارمندان مجلس نمایندگان آمریکا خواستار محکومیت ترامپ شدند

هیل در گزارش امروز (جمعه) خود گفت چندین کارمند از مجلس کنندگان آمریکا با ارائه نامه ای از سناتور های آمریکایی خواستند دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین این کشور را در جلسه استیضاح و محاکمه او در سنا، محکوم کنند.

این کنندگان به دلیل تشویق ترامپ به هجوم به کنگره پیش از مراسم تحلیف جو بایدن رئیس جمهور کنونی، خواستار ارائه حکم محکومیت ترامپ شدند.

به نوشته هیل شمار این افراد تا به امروز به بیش از 150 نفر رسیده است. البته از وابستگی حزبی این افراد تا به امروز اطلاعاتی به دست نرسیده، اما این خبرگزاری اعلام کرده که بیشتر آن ها دموکرات هستند.

در بخشی از این نامه آمده: روز ششم ژانویه 2020 ما در محل کار مورد خشونت قرار گرفتیم. این افراد در تلاش بودند تا شمارش آرای الکترال را متوقف کنند و آن ها را دونالد ترامپ و افراد حامی او که در کنار ما مشغول به کار هستند تحریک کرده بودند.

سپس در این نامه شرایط کارمندان در زمان حمله این افراد به کنگره توصیف شده و آمده که برخی از میز و صندلی برای پناه دریافت استفاده کرده و برخی دیگر نیز از خانه و در تلویزیون شاهد این حمله بودند و با همکارانشان تماس می دریافتد تا آن ها را نجات دهند.

در بخشی دیگر از این نامه از سناتور های آمریکا خواسته شده است تا ترامپ را به دلیل ادعا های بی اساس درباره تقلب انتخاباتی محکوم اعلام کنند و آمده است: ما به عنوان کارمندان مجلس کنندگان آمریکا رأیی برای اعلام محکومیت نداریم، اما سناتور های آمریکا این امکان را دارند بنابراین از آن ها می خواهیم برای کشورمان و برای ما به محکومیت ترامپ رأی دهند و او را برای همیشه از ریاست جمهوری در آمریکا منع کنند.

به تازگی چاک شومر رهبر بیشتریت دموکرات سنا گفت طرح محاکمه دونالد ترامپ بدون نیاز به شاهدان زیاد پیش خواهد رفت.

جمعی از مقامات و کنندگان مجلس کنندگان آمریکا روز دوشنبه هفته جاری طرح محاکمه رئیس جمهور سابق این کشور به اتهام تحریک حمله به کنگره در 6 ژانویه را برای تحویل به مجلس سنا به صورت دستی حمل کردند.

منشی مجلس کنندگان آمریکا، سرپرست رئیس پلیس کنگره و 9 نفر از مدیران محتکمه که مسئول پیگرد این پرونده هستند، در این پیاده روی رسمی شرکت داشتند. آن ها در حالی که طرح استیضاح را در دست داشتند در داخل ساختمان کنگره از مجلس کنندگان تا سنا در کنگره راه رفتند.

طرح استیضاح می تواند ترامپ را برای همیشه از حضور در سمت ریاست جمهوری آمریکا رد صلاحیت کند.، خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 8 اسفند 1399 بروزرسانی: 8 اسفند 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 1578

به "کارمندان مجلس نمایندگان آمریکا خواستار محکومیت ترامپ شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارمندان مجلس نمایندگان آمریکا خواستار محکومیت ترامپ شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید