ترفند متحدان ترامپ برای دریافت امضای او برای لایحه کرونا

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، دونالد ترامپ در نهایت لایحه ای را به امضا رساند که به شدت برای ارائه کمک به آسیب دیدگان ناشی از بحران کرونا در آمریکا ضرورت داشت و این کار پس از آن انجام شد که متحدان و دستیاران ترامپ وعده دادند که او با امضایش می تواند به پیروزی هایی دست یابد. ترامپ قبلا به وتوی این لایحه و قطع کمک به میلیون ها آمریکایی تهدید کرده بود.

ترفند متحدان ترامپ برای دریافت امضای او برای لایحه کرونا

رئیس جمهوری آمریکا پس از خروج از کاخ سفید برای گذراندن کریسمس در فلوریدا و بعد از آنکه گفت لایحه هزینه کرد دولت و بسته کمکی کرونا را به امضا نمی رساند، با استیون منوچین وزیر خزانه داری، کوین مک کارتی، رهبر اقلیت مجلس نمایندگان و لیندسی گراهام، سناتور اهل کارولینای جنوبی صحبت کرده و گلف بازی کرد.

پایگاه خبری آکسیوس به نقل از یک منبع مطلع گزارش داد، این مردان در چند روز گذشته به چاپلوسی از او مشغول بودند، حرف از میراث او زده و با توجه به اینکه کمک بیکاری فدرال در دوران پاندمی کرونا در 26 دسامبر منقضی می شد، یادآوری می کردند که او نمی خواهد به مردم لطمه بزند.

براساس گزارش آکسیوس، آنها ترامپ را متقاعد کردند که او خودش را یک مبارز نشان داده و اینکه او بر هر آنچه که دست یافتنی بود، رسیده است. این پایگاه خبری، مذاکرات با ترامپ بدخو در تعطیلات را به مذاکره رهایی گروگان یا خنثی سازی بمب تشبیه کرده است.

رئیس جمهوری آمریکا از کنگره خواسته بود تا این لایحه کمک رسان را شامل پرداخت مستقیم 2000 دلار کند، امری که با مخالفت جمهوری خواهان کنگره روبرو شد که با دموکرات ها بر سر پرداخت 600 دلار به توافق رسیده بودند.

براساس گزارش ها، متحدان ترامپ برای کسب امضای او به حرف های خودش که مدعی بود در ازای آن، کنگره موافقت کرده تا قویا روی تقلب انتخاباتی بسیار مهم در جریان انتخابات ریاست جمهوری 2020 و همچنین رای گیری برای لغو بخش 230 در قانون شایستگی ارتباطات 1996 متمرکز شود، تاکید می کردند.

تایید دیرهنگام رئیس جمهوری آمریکا احتمالا مزایای میلیون ها فردی که این کمک را از طریق برنامه های فدرال دریافت می کردند، با مانع روبرو می کند. این لایحه کمک رسان، برای 11 هفته دیگر تا مارس مزایا را تمدید می کند. این تاخیر احتمالا برای آمریکایی ها به معنای از دست دادن دست کم یک هفته از ارزش این بسته است. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 16 بهمن 1399 بروزرسانی: 16 بهمن 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 1537

به "ترفند متحدان ترامپ برای دریافت امضای او برای لایحه کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترفند متحدان ترامپ برای دریافت امضای او برای لایحه کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید