کونته در آستانه توافق با سران فدراسیون فوتبال ایتالیا

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، خبرنگاران: سرمربی پیشین بیانکونری در آستانه توافق با مسئولان فدراسیون فوتبال ایتالیا برای بر عهده دریافت راهنمایی آتزوری است.

کونته در آستانه توافق با سران فدراسیون فوتبال ایتالیا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، سایت خبری مدیاسِت ایتالیا گزارش داد فدراسیون فوتبال این کشور در آستانه توافق با آنتونیو کونته برای نشاندن وی روی نیمکت سرمربیگری تیم ملی ایتالیاست. بر اساس این گزارش طرفین تنها منتظر پاسخ مثبت اسپانسر این تیم یعنی کمپانی فراوری پوشاک ورزشی پوما برای تأمین بخشی از دستمزد سالیانه سرمربی پیشین یوونتوس هستند.

اگر پاسخ پوما به این درخواست مثبت باشد کارلو تاوچیو، رئیس جدید فدراسیون فوتبال ایتالیا روز شنبه به صورت رسمی آنتونیو کونته را به عنوان سرمربی جدید آتزوری معرفی خواهد نمود و روز دوشنبه مراسم معارفه وی برگزار می گردد. قرارداد کونته هم دو ساله خواهد بود.

بر اساس این گزارش کونته درخواست دستمزد سالیانه 3.5 میلیون یورو را از فدراسیون فوتبال ایتالیا نموده، دقیقاً همان مقداری که در زمان مربیگری اش از یوونتوس دریافت می نموده است.

فدراسیون فوتبال ایتالیا هم نمی خواهد دستمزد بیشتری از 1.7 میلیون یورویی را که به چزاره پراندلی، سرمربی مستعفی آتزوری می داده به کونته بدهد برای همین دست به دامن اسپانیر رسمی خود شده تا شاید از این طریق این اختلاف رقم را جبران کند.

منبع: تسنیم
انتشار: 5 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 506

به "کونته در آستانه توافق با سران فدراسیون فوتبال ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کونته در آستانه توافق با سران فدراسیون فوتبال ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید