گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، مازندرانی: بردی تاریخی مقابل هند کسب کردیم، سال ها منتظر این پیروزی بودیم

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، سرمربی تیم ملی کبدی کشورمان گفت: پس از 20 سال هند را شکست دادیم و این، بردی تاریخی در تاریخ کبدی ایران است.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، مازندرانی: بردی تاریخی مقابل هند کسب کردیم، سال ها منتظر این پیروزی بودیم

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران، غلامرضا مازندرانی پس از پیروزی تیم ایران مقابل هند و صعود به فینال بازی های آسیایی 2018 گفت: این مسابقه بسیار سخت و در کلاس دنیای بود و بهترین های دنیا در این دو تیم حضور دارند. با وجود اینکه داوری از ابتدا به ضررمان بود و چند پوئن واضح ما را ندادند، اما بچه ها در دفاع عالی و بدون نقص کار کردند.

وی به باخت های سال های قبل تیم ملی کبدی ایران مقابل هند اشاره نمود و اضافه نمود: ما برای این بازی برنامه داشتیم و نتیجه هم همان چیزی شد که سال ها منتظرش بودیم و بالاخره پیروز شدیم.

سرمربی تیم ملی کبدی درباره مسابقه فینال نیز گفت: ما تازه نیمی از راه را رفته ایم. در دوره های قبل هم به مدال نقره بازی های آسیایی رسیده ایم، اما سال جاری برنامه ما مدال طلا بود و امیدواریم با توجه به شناخت و آنالیزی که از کره جنوبی داریم در فینال هم پیروز باشیم و برای اولین بار مدال طلای کبدی بازی های آسیایی را به هموطنان مان تقدیم کنیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 21 آذر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 613

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، مازندرانی: بردی تاریخی مقابل هند کسب کردیم، سال ها منتظر این پیروزی بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، مازندرانی: بردی تاریخی مقابل هند کسب کردیم، سال ها منتظر این پیروزی بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید