6800 مترمربع فضای ورزشی در دانشگاه ها به بهره برداری رسید

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، به مناسبت هفته تربیت بدنی، مراسم بهره برداری از 6800 مترمربع فضای ورزشی در دانشگاه ها به صورت مجازی با حضور رئیس سازمان امور دانشجویان برگزار گردید.

6800 مترمربع فضای ورزشی در دانشگاه ها به بهره برداری رسید

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مهاجرت دانشجویی به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از سازمان امور دانشجویان،مجتبی صدیقی در این آیین مجازی گفت: ورزش در دانشگاه ها به عنوان یک وسیله و هدف مورد توجه مسئولان است و امیدوارم با برطرف شرایط کرونایی، همچون گذشته دانشجویان در فعالیت های ورزشی مشارکت نمایند.

وی با اشاره افتتاح 27 پروژه ورزشی در هفته دولت گفت: در سالیان اخیر سرمایه گذاری مناسبی برای توسعه فضای ورزش دانشگاه ها اجرا شده است و تا انتها سال هر ماه حدود 5 پروژه افتتاح خواهد شد.

صدیقی ضمن تاکید بر حفظ و نگهداری استاندارد تجهیزات و اماکن ورزشی تا برطرف کرونا گفت: با رعایت اصول بهداشتی امکانات ورزشی در اختیار حداقل دانشجویان حاضر در دانشگاه ها قرار گیرد.

در این آیین مجازی که با حضور رئیس صندوق رفاه دانشجویان، معاونان سازمان اموردانشجویان و مدیرکل تربیت بدنی این سازمان و رییس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی برگزار گردید، کفپوش زمین روباز ورزشی در دانشگاه های بناب، جیرفت و کاشان و زمین چمن مصنوعی در دانشگاه های خوارزمی و دانشکده ریاضی و کامپیوتر خوانسار مورد بهره برداری نهاده شد.

همچنین در این آیین سالن چند منظوره ورزشی دانشکده ریاضی و کامپیوتر خوانسار به مساحت 1800 متر مربع مورد افتتاح نهاده شد.

بر اساس این گزارش با افتتاح این پروژه ها که با صرف اعتبار 44 میلیارد ریال به بهره برداری رسیدند در مجموع 6800 مترمربع به فضای ورزشی دانشگاه ها افزوده شد.

لازم به ذکر است، در هفته دولت نیز 27 پروژه ورزشی با مساحت 24000 مترمربع در دانشگاه ها مورد بهره برداری نهاده شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 آذر 1399 بروزرسانی: 2 آذر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 1389

به "6800 مترمربع فضای ورزشی در دانشگاه ها به بهره برداری رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6800 مترمربع فضای ورزشی در دانشگاه ها به بهره برداری رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید