ادعای جنجالی درباره مهاجم محبوب استقلالی؛ همواره پرسپولیس را دوست داشت

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، تهران (پانا) - مدیرعامل پرسپولیس می گوید تکلیف انتقال دیاباته به این تیم تا سرانجام هفته معین می گردد.

ادعای جنجالی درباره مهاجم محبوب استقلالی؛ همواره پرسپولیس را دوست داشت

پرسپولیسی ها همچنان درگیر مذاکره با شیخ دیاباته هستند تا مهاجم پیشین استقلال را به خدمت بگیرند و پرونده نقل وانتقالاتی شان را حداقل تا پنجره زمستانی ببندند. گفته شد کاوه رضایی هم گزینه آنهاست اما مدیران باشگاه صراحتا تاکید نمودند مذاکره ای با این بازیکن انجام ندادند و دیروز هم خبر رسید مهاجم آبی ها به خاطر پر بودن فهرست استقلال راهی تبریز شده و به تراکتور ملحق شده و به این ترتیب پرسپولیس برای تکمیل نفرات خود در خط حمله گزینه دیگری جز دیاباته ندارد.

آخرین خبرها حکایت از آن دارد که طرفین برسر مسائل کلی به توافق رسیده اند و ظاهرا مشکل خاصی نیز وجود ندارد و همه منتظرند تا این مهاجم اهل اقتصادی که بعد از دو فصل حضور در استقلال راهی قطر و تیم الغرافه شد و اکنون بازیکن آزاد است، به تهران سفر نموده و قراردادش را با پرسپولیس امضا کند.

در این مدت البته شایعه عجیبی هم مطرح شد؛ اینکه دیاباته در مذاکره با مدیران پرسپولیس اعلام نموده تهدید شده اگر به پرسپولیس برود ممکن است اتفاقاتی برایش رقم بخورد و او هم ترجیح می دهد به خاطر نبود امنیت به این تیم ملحق نشود. در این خصوص با رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس هم صحبت شدیم. درویش با تاکید بر این نکته که هنوز حضور مهاجم پیشین استقلال در پرسپولیس قطعی نشده است، درباره بحث نگرانی شیخ از نبود امنیت گفت: اینها همه شایعاتی است که می سازند. خود دیاباته به ما گفت علاقه مند است به ایران برگردد و دوباره در لیگ برتر بازی کند.

وی در ادامه گفت: دیاباته حرفی درباره اینکه استقلالی ها او را تهدید نموده باشند به ما نزد و فقط گفت حتی زمانی که در استقلال هم بازی می نموده به پرسپولیس به عنوان یک تیم خوب علاقه داشته و برای این تیم احترام زیادی قائل بوده است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در انتها مصاحبه کوتاهش تاکید نمود تکلیف حضور دیاباته در پرسپولیس تا انتها هفته جاری معین خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 10 شهریور 1401 بروزرسانی: 10 شهریور 1401 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 2248

به "ادعای جنجالی درباره مهاجم محبوب استقلالی؛ همواره پرسپولیس را دوست داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای جنجالی درباره مهاجم محبوب استقلالی؛ همواره پرسپولیس را دوست داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید