تمام مطالبات سال 99 موسسات خصوصی و غیر دولتی پرداخت شد

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، معاون برنامه ریزی توسعه، مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت ایران، از پرداخت تمام مطالبات سال 99 موسسات خصوصی و غیر دولتی اطلاع داد.

تمام مطالبات سال 99 موسسات خصوصی و غیر دولتی پرداخت شد

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ راوه بلاگ بیشتر بدانید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، حسین رنجبران گفت: با توجه به هماهنگی های به عمل آمده با سازمان هدفمندی یارانه ها و وجوه دریافتی از محل اعتبارات سال 1400، تمامی مطالبات سال 99 مؤسسات خصوصی، خیریه و غیردولتی اعم از پزشکان، دندانپزشکان، پاراکلینیک، فیزیوتراپی، مؤسسات سنگ شکن، دیالیز و…، تسویه شد، لذا در حال حاضر هیچ مؤسسه غیر دولتی در حوزه سرپایی و بستری مطالبه ای در سال 99 از سازمان بیمه سلامت ندارد.

وی اضافه نمود: بعلاوه مطالبات مؤسسات دولتی دانشگاهی تا سرانجام آذرماه تسویه شده و تخصیص بابت تسویه مطالبات دی ماه دانشگاه ها صادرشده است، از سوی دیگر پرداخت به دانشگاه های پیشرو در پروژه نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک یک تا دو ماه جلوتر از سایر دانشگاه ها صورت می گیرد. ضمناً تا چند روز آینده پرداخت بخشی از مطالبات بهمن ماه مؤسسات دولتی دانشگاهی هم انجام خواهد شد.

رنجبران با اشاره به اینکه علی الحساب مطالبات در بخش نظام ارجاع برای فروردین و اردیبهشت 1400 پرداخت شده است گفت: پرداخت مطالبات خسارات متفرقه تا 25 خرداد 1400، پزشک خانواده شهری تسویه برای سال 99 و 80 درصد علی الحساب فروردین و اردیبهشت امسال اجرا شده است. بعلاوه علی الحساب خرداد هم برای پزشکان خانواده شهری صادر شده و تسویه مطالبات نظام ارجاع روستاییان برای سال 99 اجرا شده است.

وی گفت: ضمن اینکه 80 درصد علی الحساب فروردین و اردیبهشت نظام ارجاع روستاییان برای امسال هم پرداخت شده است، از سوی دیگر تخصیص علی الحساب 80 درصد خرداد ماه هم صادر شده است.

معاون برنامه ریزی، مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت ایران، با بیان اینکه تخصیص نسخ الکترونیک، تا اردیبهشت ماه صادر شده و پرداخت نسخ الکترونیک خرداد ماه هم تا دهم تیرماه انجام خواهد شد، تاکید نمود: بعلاوه تخصیص علی الحساب خرداد ماه سطح یک روستاییان و پزشکان خانواده دو استان فارس و مازندران هم صادر شده است.

رنجبران اضافه نمود: بیمه سلامت 2 هزار و 270 میلیارد ریال در قالب تأمین زیرساخت 32 دانشگاه پرداخت نموده تا دانشگاه ها بتوانند در بحث نسخه نویسی الکترونیکی اقدامات مناسب را انجام دهند، نکته مهم دیگر پرداختی ها به کارکنان در بحث آموزش نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیکی تحت اسم هزینه های بالاسری است. لذا، اقدامات مناسبی در این زمینه اجرا شده و با پیگیری های لازم بدون تردید حق افرادی که در این راستا کوشش کردند تضییع نخواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 تیر 1400 بروزرسانی: 23 تیر 1400 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 1822

به "تمام مطالبات سال 99 موسسات خصوصی و غیر دولتی پرداخت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمام مطالبات سال 99 موسسات خصوصی و غیر دولتی پرداخت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید