جابجایی در وزارت ورزش، خسروی از دفتر امور مشترک فدراسیون ها می رود

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، به گزارش خبرنگاران، وزارت ورزش در دولت نو به لحاظ جابه جایی و تغییرات داخلی، فرایند کندی داشته است طوریکه تقریبا پنج ماه طول کشید تا ترکیب گزینه های پیشنهادی سید حمید سجادی برای معاونت های پنچ گانه کامل گردد.

جابجایی در وزارت ورزش، خسروی از دفتر امور مشترک فدراسیون ها می رود

در نهایت با صدور حکم برای محمد پولادگر به عنوان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای (18 دی ماه)، پرونده جابه جایی وزارت ورزش در بخش معاونان بسته شد تا تمرکز وزیر ورزش و همراهانش برای ایجاد تغییرات موردنظر در دیگر بخش ها شروع شد.

مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها یکی از اولین جایگاه هایی است که در کانون توجه حمید سجادی قرار گرفته است. جایگاه که در حال حاضر در اختیار علیرضا خسروی است اما بعید است تا خاتمه سال وی سکاندار آن بماند و چه بسا طی همین روزها جابه جایی وی به نتیجه برسد.

علیرضا خسروی فرودین ماه سال گذشته با حکم مسعود سلطانی فر وزیر وقت ورزش به جای شروین اسبقیان به عنوان مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها منصوب شد. حالا بعد از گذشت نزدیک به دو سال از تصدی این مسئولیت به وسیله وی صحبت از انتصاب تازه به جای او مطرح شده تا حدی که چند گزینه هم برای آن پیشنهاد شده است.

نصرالله پریچهره تازهترین گزینه مطرح برای دفتر امور مشترک فدراسیون ها و جایگاه مدیریتش است، وی از مهره های راه انداز در وزارت ورزش بوده است طوریکه سرپرستی فدراسیون های زیادی از جمله شطرنج و بسکتبال را در کارنامه دارد. البته پریچهره آذرماه سال گذشته به عنوان مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان تهران جایگزین رضا گل محمدی شد.

این مسئولیت در اختیار وی بود تا 10 روز پیش که به علی جوادی به عنوان مدیرکل تازه اداره ورزش و جوانان استان تهران سپرده شد. همین جابه جایی پریچهره را به یکی از جایگاه های داخلی وزارت ورزش و احتمالا مدیریت دفتر امور مشترک فدراسیون ها نزدیک تر نموده است.

این در حالی است که پیش از این از حسن رنگرز هم به عنوان گزینه پیشنهادی برای این مسئولیت یاد می شد. رنگرز شهریورماه سال گذشته با حکم سلطانی فر به عنوان مدیر اداره ورزش و جوانان استان مازندران منصوب و جایگزین جانشین حبیب حسین زادگان شد. رنگرز در واقع با واگذاری مسئولیتی که در وزارت ورزش به عنوان مدیرکل توسعه آموزش های پایه و استعدادیابی داشت به استان مازندران رفت تا اولین تجربه مدیریت استانی را کسب کند.

بعد از 17 ماه اما راهی برای بازگشت دوباره رنگرز به وزارت ورزش طراحی شد اگرچه قرار داشتن در هفته های خاتمهی سال و سهل الوصل نبودن جابه جایی های استانی سنگ هایی را در این جهت قرار داده است.

احمد گواری هم از جمله افرادی است که در لیست گزینه های محتمل به عنوان مدیرکل تازه دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی قرار گرفته است؛ مردی که نامش به عنوان سرپرست یا کاندیدا در لیست مسئولان خیلی از فدراسیون ها وارد شده است اما تا به امروز پیروز به تصدی جایگاه یکی از آنها به عنوان رئیس چهارساله نشده است.

همین مسئله وی را کاندیدای مدیریت در دفتر امور مشترک فدراسیون ها کرد اگرچه بعد از گذشت چند هفته شانس پریچهره بیشتر از او شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 خرداد 1401 بروزرسانی: 29 خرداد 1401 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 2188

به "جابجایی در وزارت ورزش، خسروی از دفتر امور مشترک فدراسیون ها می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جابجایی در وزارت ورزش، خسروی از دفتر امور مشترک فدراسیون ها می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید