خبرنگاران خیران، حوزه بهداشت و درمان را دریابند

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، قزوین - خبرنگاران - معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین از خیران خواست تا برای تامین اقلام بهداشتی مورد احتیاج کادر بهداشت و درمان بیشتر بکوشند.

خبرنگاران خیران، حوزه بهداشت و درمان را دریابند

منوچهر حبیبی روز یکشنبه با طرح این درخواست گفت: میزان فراگیری ویروس نحس کروبا، بالاست و در بخش های مختلف تاثیرات منفی خود را گذاشته است و لذا احتیاجمند همراهی و همکاری تمامی بخشهاست.

وی در ادامه بیان داشت: اقدامات دولتی و برنامه ریزی ها تماماصورت گرفته حتی نیروهای مسلح نیز به یاری این موضوع آمده است، اما فراگیری این موضوع احتیاجمند همکاری خیرین محترم می باشد.

حبیبی اعلام نمود:بهترین و بالاترین خدمت و ایثارگری و انفاق، خدمت به سلامت مردم است.

وی از خیرین محترم درخواست کرد سلامت مردم را مورد توجه قرار داده و جهت یاری خود را در راستای یاری به سلامت و حوزه بهداشت و درمان قرار دهند.

وی اضافه نمود: استان ظرفیت های خوبی و خیرین نیکوکار و واحد های تولیدی متعدد دارد که می تواند بخش بهداشت و درمان را همراهی نمایند.

حبیبی در ادامه گفت: اتاق بازرگانی ، اتاق اصناف و اتحادیه ها در این بخش می توانند یاری نمایند.

معاون سیاسی استاندار گفت: حوزه بهداشت و درمان جز دغدغه درمان نباید نگرانی دیگری داشته باشند و لذا باید همه و بویژه خیرین در راستای مسائل اقتصادی یاری نمایند.

حبیبی معاون سیاسی استاندار قزوین خاطرنشان کرد:دانشگاه علوم پزشکی ، شماره کارت 5894637022222233 نزد بانک رفاه با عنوان حساب مشارکت های مردمی دانشگاه علوم پزشکی قزوین را به این مهم اختصاص و معرفی نموده است که خیرین می توانند یاری خود را فقط به آن حساب واریز نمایند.

وی اضافه نمود:خیرین می توانند در خرید ماسک، لباس مورد احتیاج پزشکی، تجهیزات پزشکی و یاری های نقدی همراهی و همکاری داشته باشند.

حبیبی گفت:توصیه می شود یاری ها بصورت متمرکز و فقط به حساب دانشگاه علوم پزشکی واریز شود.

معاون سیاسی استاندار قزوین در خاتمه خاطر نشان کرد: خیرین استان و هم استانی ها ، مردم ، کارمندان ، مدیران واحد های تولیدی و ... نقش آفرینی نمایند و همانند سایر صحنه ها رسالت خود را انجام دهند.

منبع: ایرنا
انتشار: 21 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 1020

به "خبرنگاران خیران، حوزه بهداشت و درمان را دریابند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران خیران، حوزه بهداشت و درمان را دریابند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید