خریداری و ذخیره سازی مرغ مازاد تولیدکنندگان استان هرمزگان

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، خبرنگاران/هرمزگان معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: مرغ مازاد تولیدکنندگان استان خریداری و ذخیره سازی می گردد.

خریداری و ذخیره سازی مرغ مازاد تولیدکنندگان استان هرمزگان

طهماسب غلام پور صبح امروز(14 فروردین ماه) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در پی شیوع بیماری کرونا شرایط عرضه و تقاضای مصرف گوشت مرغ دچار چالش و موجب کاهش قیمت مرغ شد، اضافه کرد: با هماهنگی دستگاه های مربوطه از جمله ستاد تنظیم بازار، استانداری و شرکت پشتیبانی امور دام اقدام به خرید مرغ مازاد واحد های فراوریی از پنجم فروردین 99 به بعد شده است.

وی اضافه کرد: به منظور جلوگیری از ضرر و زیان فراوریکنندگان تا به امروز بیش از 42 تن مرغ مازاد خریداری شده و بر اساس سیاست های ابلاغی وزارت جهاد کشاورزی و استاندارد های لازم، ذخیره سازی شده است.

معاون بهبود فراوریات دامی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان با اشاره به اینکه در روز های آینده نیز مازاد مرغ فراوریی از فراوریکنندگان خریداری و ذخیره سازی خواهد شد، گفت:بخشی که احتیاج است بطور مرتب و به صورت مرغ گرم با فعالیت مستمر کشتارگاه ها، واسطه های مربوطه و همچنین همکاران ما در سطح شهرستان ها وارد بازار مصرف می گردد.

غلامپور با اشاره به اینکه برای تامین احتیاج بازار همه کشتارگاه های استان تا 16 فروردین به صورت کشیک فعال هستند، اظهار داشت: برای تامین نهاده های مورد احتیاج فراوری کنندگان هم مکاتبات خوبی با وزارت جهاد کشاورزی اجرا شده و مسئله ای در تامین ذرت و سویا مورد احتیاج مرغداران و همچنین جو مورد احتیاج دامداران وجود ندارد.

معاون بهبود فراوریات دامی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان عنوان نمود: سال گذشته بیش از 37 هزار تن گوشت مرغ توسط 250 واحد مرغ گوشتی در استان فراوری شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 1048

به "خریداری و ذخیره سازی مرغ مازاد تولیدکنندگان استان هرمزگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خریداری و ذخیره سازی مرغ مازاد تولیدکنندگان استان هرمزگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید