صادقی: پیروزی ها و شکست ها از بین می رود، باید کاری کنیم که برای هندبال مفید باشد

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، سرمربی تیم هندبال ذوب آهن گفت: امیدوارم همه دست به دست هم دهند تا هندبال از آنچه هست فراتر برود .

صادقی: پیروزی ها و شکست ها از بین می رود، باید کاری کنیم که برای هندبال مفید باشد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در آخرین ملاقات از روز دوم دور دوم مرحله برگشت لیگ برتر هندبال، یادواره شهید پورجعفری، ذوب آهن اصفهان برابر ستارگان دشتستان به فزونی رسید.

کیوان صادقی سرمربی تیم هندبال ذوب آهن پس از پیروزی تیمش در این ملاقات گفت: این یک پیروزی حساس برای ما بود و با این پیروزی رفتن ما به دور بعد قطعی شد. ما برای این ملاقات استرس داشتیم چون این بازی برای مرحله بعد ما سرنوشت ساز بود و نتیجه بازی های بعدی با توجه به صعود ما مهم نیست.

وی در ادامه اضافه نمود: ستارگان دشتستان تیمی است که نزدیک لیگ کار خود را آغاز نموده و مهره های خوبی دارد اما شاید باید گفت ما از لحاظ بدنی در این مرحله کمی بهتر بودیم و قدر موقعیت های خود را بهتر دانستیم به خصوص در نیمه دوم که اختلاف امتیاز را هم افزایش دادیم.

سرمربی ذوب آهن یادآوری کرد: همه تیم ها باید این نکته را مد نظر داشته باشند که آمادگی جسمانی حرف اول را می زند و اگر قرار است تیمی خوب کار کند حتی اگر بازیکنان جوان هم داشته باشد، در صورت نداشتن آمادگی جسمانی نمی تواند پیروز باشد. این مسئله به رشد تیم ملی هم یاری می نماید.

وی در سرانجام گفت: امیدوارم همه دست به دست هم دهند تا هندبال از آنچه هست فراتر برود . این احتیاج به مدت زمان دارد و باید به جوانان بها داد و آینده هندبال را ساخت. این پیروزی ها و شکست ها از بین می رود و باید کاری کنیم که برای هندبال مفید باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 بهمن 1399 بروزرسانی: 24 بهمن 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 1548

به "صادقی: پیروزی ها و شکست ها از بین می رود، باید کاری کنیم که برای هندبال مفید باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادقی: پیروزی ها و شکست ها از بین می رود، باید کاری کنیم که برای هندبال مفید باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید