پخش نور باران ویژه میلاد امام محمد باقر (ع) از رادیو تهران

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، ویژه برنامه نور باران که به مناسبت میلاد امام محمد باقر (ع) از رادیو تهران پخش می گردد به فضائل اخلاقی و الگوبرداری از زندگی اسلامی و ساده زیستی اختصاص دارد.

پخش نور باران ویژه میلاد امام محمد باقر (ع) از رادیو تهران

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو تهران، حماد خزایی تهیه کننده ویژه برنامه میلاد امام محمد باقر (ع) در این باره گفت: ویژه برنامه نور باران به مناسبت میلاد امام محمد باقر (ع) آدینه 19 شهریور، ساعت 9 تا 11 از گروه اخلاق و زندگی شهروندی پخش می گردد. در این برنامه ما به فضائل اخلاقی امام باقر (ع) که ضرورت این روز های زندگی است، می پردازیم تا بیشتر بتوانیم این فضائل اخلاقی را در زندگی مان که الگوی زندگی ائمه (ع) است به کار ببریم.

وی با اشاره به اهداف اصلی این برنامه اضافه نمود: آشنایی بیشتر نسل جوان و الگوبرداری از زندگی اسلامی و ساده زیستی از ضرورت و اهمیت پرداختن به فضائل اخلاقی ائمه (ع) است که در این برنامه به آن پرداخته می گردد.

به گفته تهیه کننده برنامه، در این ویژه برنامه بر اهمیت احتیاج به علم، بخشش و بردباری در جامعه و فضائل اخلاقی تاکید می گردد. گزارش مردمی با موضوع بخشش و بردباری و آیتم جلد با آنالیز سندیت روایت میلاد امام محمد باقر (ع) در سوم صفر از دیگر بخش های ویژه برنامه نور باران است.

فاطمه نصرآبادی گوینده، سمانه گلک نویسنده و هماهنگی و مهدی اسماعیلی گزارشگر برنامه هستند که از موج اف. ام ردیف 94 پخش می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 شهریور 1400 بروزرسانی: 19 شهریور 1400 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 1904

به "پخش نور باران ویژه میلاد امام محمد باقر (ع) از رادیو تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پخش نور باران ویژه میلاد امام محمد باقر (ع) از رادیو تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید