چین نسبت به شیوع کرونا از مرزهای زمینی هشدار داد

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، کمیسیون مرکزی چین نسبت به آنچه شیوع ویروس خطرناک کرونا از مرزهای زمینی این کشور خوانده است، هشدار داد.

چین نسبت به شیوع کرونا از مرزهای زمینی هشدار داد

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

کمیسیون بهداشت ملی چین روز چهارشنبه اعلام نموده است که به هیچوجه نمی توان کنترل مرزهای زمینی را که یکی از علت های اصلی شیوع کرونا است، کاهش داد.

گزارش این کمیسیون حاکی است 841 مسافر مبتلا به کرونا که البته بیشتر آنها چینی هستند از کشورهای دیگر به چین بازگشته اند و در بیمارستان بستری هستند که از میان آنها حال 43 نفر وخیم است ولی هیچ مورد فوتی ثبت نشده است.

می فونگ سخنگوی این کمیسیون در مصاحبه مطبوعاتی گفت که شمار مسافران ورودی مبتلا به کرونا در هفته گذشته کاهش یافته است اما به وسیله مرزهای زمینی خطر شیوع و ابتلای خوشه ای وجود دارد.

وی تاکید نمود چین در مرزها به تدابیر شدید، سرسختانه و تسهیلات بیشتر پزشکی و آزمایش های کرونا احتیاج دارد تا جلوی شیوع دوباره ویروس را بگیرد شمار مبتلایان در صورت ورود ویروس می تواند به شکل خوشه ای افزایش یابد.

مرزهای چین و روسیه پس از آنکه یک شهر مرزی به نام سویی فونخه مواردی از ابتلا گزارش کرد تحت تدابیر شدید قرار گرفته و همه مبادی ورودی در این نقاط بسته شده و تدابیر قرنطینه در نظر گرفته شده است.

مقام چینی نسبت به آسیب پذیری مرزهای این کشور هشدار داد و گفت که مرزهای زمینی می تواند محلی برای ورود ویروس باشد.

در روزهای اخیر 375 نفر مبتلا به ویروس کرونا از مرز چین با روسیه وارد کشور شده اند.،ایرنا

اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 5 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 1118

به "چین نسبت به شیوع کرونا از مرزهای زمینی هشدار داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین نسبت به شیوع کرونا از مرزهای زمینی هشدار داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید