گروه بهمن ظرفیت خدمات غیر حضوری خود را افزایش داد

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، بهمن موتور همزمان با شیوع ویروس کرونا، خدمات سرویس در محل را با تشویق مشتریان خود به ماندن در خانه اجرایی و در ایام نوروز بیش از 200 سرویس، به مشتریان خود ارائه کرد که 93 درصد از نحوه اجرا و دریافت خدمات رضایت کامل داشتند.

گروه بهمن ظرفیت خدمات غیر حضوری خود را افزایش داد

شرکت بهمن موتور به منظور جلوگیری از تسری ویروس کرونا و در راستای حفظ سلامت شهروندان، تمهیداتی را برای دریافت خدمات غیر حضوری در ایام نوروز فراهم کرد که همچنان این خدمات قابل ارائه در محل مورد نظر مشتریان است.

بهمن موتور همزمان با شیوع ویروس کرونا، خدمات سرویس در محل را با تشویق مشتریان خود به ماندن در خانه و ادامه قرنطینه خانگی اجرایی کرد. این خدمات شامل انجام سرویس های ادواری، تعویض قطعات مصرفی و ارائه خدمات امدادی همچون عیب یابی، تعویض باتری و انجام یاری های اولیه در مواقع اضطراری است.

خدمات پس از فروش بهمن موتور در ایام نوروز بیش از 200 سرویس توسط تعمیرکاران آموزش دیده و مجرب تعمیرگاه مرکزی، به مشتریان خود ارائه کرد که طبق نظرسنجی های اجرا شده، 93 درصد از نحوه اجرا و دریافت خدمات رضایت کامل داشتند.

شرکت بهمن موتور در شرایط بحرانی حال حاضر برای توسعه خدمات غیرحضوری سرویس در محل، ظرفیت های خود را افزایش داده تا مسائل خودرویی مشتریان را بدون احتیاج به مراجعه به نمایندگی ها برطرف نماید.

مشتریان می توانند جهت دریافت خدمات موبایل سرویس به وسیله تماس با شماره 48027-021 و با استفاده از نرم افزار موبایل گروه بهمن اقدام نمایند.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 11 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 1067

به "گروه بهمن ظرفیت خدمات غیر حضوری خود را افزایش داد" امتیاز دهید

1 کاربر به "گروه بهمن ظرفیت خدمات غیر حضوری خود را افزایش داد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گروه بهمن ظرفیت خدمات غیر حضوری خود را افزایش داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید