10 واحد تولیدی در شهرک صنعتی قرچک افتتاح شد

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، خبرنگاران/تهران با حضور استاندار تهران، 10 واحد تولیدی روز پنجشنبه در شهرک صنعتی قرچک افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

10 واحد تولیدی در شهرک صنعتی قرچک افتتاح شد

بهمن خطیبی در حاشیه در جمع خبرنگاران گفت: شهرک صنعتی قرچک، یکی از پویاترین و فعال ترین مناطق اقتصادی استان تهران است که پس از سال ها تأخیر در راه اندازی، به همت دولت تدبیر و امید فعالیت خود را آغاز کرد.

فرماندار قرچک اضافه کرد: احداث شهرک صنعتی 800 هکتاری قرچک در سال 1383 به تصویب هیأت دولت رسیده بود ولی عملیات اجرایی این طرح در زمینه تملک اراضی، تغییر کاربری، تأمین زیرساخت های لازم و طراحی شهرک بیش از 10 سال به طول انجامید.

وی اظهار کرد: فاز نخست شهرک صنعتی قرچک به مساحت 296 هکتار به طور کامل اجرایی شده و بیش از 800 قرارداد در این شهرک به ثبت رسیده که از این تعداد بیش از 660 مورد وارد مرحله عملیاتی شده است.

این مسئول گفت: با وجود تحریم های ناجوانمردانه اعمال شده علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، سرمایه گذاران بخشی خصوصی و صاحبان صنایع، با راه اندازی واحدهای تولیدی، چرخ اقتصاد کشور را به حرکت در آورده و فرصت های شغلی پایداری را برای افراد جویای کار ایجاد کردند.

خطیبی با اشاره به افتتاح 10 واحد تولیدی جدید در شهرک صنعتی قرچک اضافه کرد: واحد تولید کشف با سرمایه گذاری 50 میلیارد تومانی، 5 واحد بسته بندی خشکبار با سرمایه گذاری 24 میلیارد تومان، واحد تولید سبزیجات و میوه خشک با سرمایه گذاری 10 میلیارد تومان، واحد تولید پوشاک تریکو با سرمایه گذاری 8 میلیارد تومان، تولید ابر با سرمایه گذاری 6 میلیارد تومان، واحد تولیدروکش صندلی اتومبیل با 8 میلیارد تومان سرمایه گذاری و تولیدی جوراب با 8 میلیارد تومان سرمایه گذاری امروز به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: با افتتاح این طرح های تولیدی، برای 241 نفر شغل ایجاد شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 آبان 1399 بروزرسانی: 25 آبان 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 1374

به "10 واحد تولیدی در شهرک صنعتی قرچک افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 واحد تولیدی در شهرک صنعتی قرچک افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید