4 مصدوم در پی انفجار و حریق در ساختمان چهارطبقه ای در خیابان فخر رازی

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع انفجار و حریق در یک ساختمان چهارطبقه در خیابان فخر رازی اطلاع داد.

4 مصدوم در پی انفجار و حریق در ساختمان چهارطبقه ای در خیابان فخر رازی

جهت دریافت خدمات مهندسی ساختمانی با مشاور ساخت در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای ساخت، بازسازی، معماری، محوطه سازی و خرید مصالح ساختمانی را از ما بخواهید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سید جلال ملکی در این باره اظهار کرد: ساعت 21:13 امروز (آدینه) یک مورد حادثه آتش سوزی در یک ساختمان واقع در خیابان فخر رازی تقاطع خیابان نظری، به سامانه 125 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله چهار ایستگاه آتش نشانی به همراه نردبان هیدرولیکی و خودرو حامل تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: آتش نشان ها در مدت زمان کمتر از سه دقیقه به محل رسیده و مشاهده کردند که در طبقه دوم یک ساختمان چهارطبقه که کاربری نگهداری کاغذ و کتاب داشت، انفجاری اتفاق افتاده که موجب آتش سوزی و تخریب بخشی از دیوار ساختمان شده بود.

ملکی گفت: شعله از پنجره ها بیرون می زد و اطلاعات اولیه حاکی از آن بود که افرادی داخل ساختمان هستند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران اظهار کرد: آتش نشانان همزمان با اطفای حریق بلافاصله جست وجوی این محل را شروع کردند که سه آقا و یک خانم را که دچار مصدومیت شده بودند، از محل خارج کردند. آتش نشانان این افراد را به نیروهای اورژانس تحویل دادند.

ملکی با بیان این که در حال حاضر شعله زنی اولیه صورت گرفته، گفت: با توجه به وقوع انفجار و ریزش آوار، نیروها همچنان در حال جست وجو هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 1193

به "4 مصدوم در پی انفجار و حریق در ساختمان چهارطبقه ای در خیابان فخر رازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 مصدوم در پی انفجار و حریق در ساختمان چهارطبقه ای در خیابان فخر رازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید