آخرین آمار کرونایی ها در منطقه ها تحت پوشش علوم پزشکی سمنان

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، خبرنگاران/سمنان رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان از بستری شدن 12 بیمار تازه مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید19 در 24 ساعت گذشته در منطقه ها تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان اطلاع داد.

آخرین آمار کرونایی ها در منطقه ها تحت پوشش علوم پزشکی سمنان

از وبسایت سازمان بهداشت جهانی دیدن نمایید.

دکتر نوید دانائی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون 28 هزار و 274 مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده اند.

وی با اشاره به فرایند نزولی بستری ها در بیمارستان های تحت پوشش توضیح داد: در شبانه روز گذشته 12 بیمار نو مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید19 در منطقه ها تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان بستری شدند.

وی توضیح داد: در 24 ساعت گذشته از 6 الی هفت تیر ماه بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 12 بیمار مثبت نو مبتلا به کووید19 در شهرستان تابعه دانشگاه و در مراکز درمانی بستری شدند و بدین ترتیب مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تا به امروز به 6 هزار و 677 نفر رسیده است.

دبیر ستاد استانی مقابله با کروناویروس اضافه نمود: علاوه بر این در این مدت 21 هزار و 597 بیمار هم به صورت سرپایی در منطقه ها تحت پوشش دانشگاه شناسایی شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ادامه داد: خوشبختانه کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید19 از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه به 5802 نفر رسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 مرداد 1400 بروزرسانی: 7 مرداد 1400 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 1850

به "آخرین آمار کرونایی ها در منطقه ها تحت پوشش علوم پزشکی سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین آمار کرونایی ها در منطقه ها تحت پوشش علوم پزشکی سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید