انفجار ساختمان مسکونی در تبریز و تخریب 5 باب مسکونی تا 50 درصد!

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی از امدادرسانی در حادثه انفجار و ریزش آوار منزل مسکونی در تبریز با مشارکت 34 امدادگر و 2 دستگاه زنده یاب خبر داد.

انفجار ساختمان مسکونی در تبریز و تخریب 5 باب مسکونی تا 50 درصد!

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، حمید حسین پور امروز در مصاحبه با خبرنگاران اظهار کرد: امروز جمعه 15 بهمن ماه، حادثه انفجار گاز در یک ساختمان سه طبقه در تبریز، محله عباسی به طرف دولت آباد، به هلال احمر اعلام و بلافاصله 34 امدادگر و نجاتگر هلال احمر به همراه دو دستگاه آمبولانس، دو دستگاه زنده یاب و سایر تجهیزات امدادی و خودرویی به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه نمود: این حادثه تا به امروز 2 کشته و 9 مصدوم در پی داشته، اما عملیات امدادی آواربرداری و جست وجوی مصدومان احتمالی گرفتار در زیر آوار ساختمان همچنان ادامه دارد.

حسین پور گفت: در این حادثه، پنج باب منزل دچار تخریب 50 درصدی شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی ادامه داد: حضور تیم آنست و سگ تجسس در منطقه عملیاتی برای جستجوی افراد محبوس شده زیر آوار هستند.

بنا بر گزارش آتش نشانی تبریز، با توجه به اینکه مواد محترقه در محل پیدا شده است، احتمال می رود که حجم بالای مواد محترقه و مستحکم نبودن سازه های این محله، منجر به بروز این حادثه شده باشد، اما علت اصلی حادثه در دست بررسی است.

به گفته رئیس اورژانس آذربایجان شرقی، فوت 2 جوان حدودا 20 ساله (مرد) تائید و 9 مصدوم از طریق اورژانس به بیمارستان های امام رضا (ع)، امام سجاد (ع) و سینا انتقال یافتند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 اسفند 1400 بروزرسانی: 28 اسفند 1400 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 2113

به "انفجار ساختمان مسکونی در تبریز و تخریب 5 باب مسکونی تا 50 درصد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انفجار ساختمان مسکونی در تبریز و تخریب 5 باب مسکونی تا 50 درصد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید