توسعه همکاری اصفهان و باطنه عمان در صنعت ساختمان

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، توسعه همکاری های اصفهان و عمان در صنعت ساختمان و برپایی نمایشگاه عمان در تهران با حضور 100 شرکت از جمله مهمترین مسائل مطرح شده نشست آنالیز فرصت های تجاری اصفهان و عمان بود.

توسعه همکاری اصفهان و باطنه عمان در صنعت ساختمان

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، نشست آنالیز فرصت های تجاری اصفهان و عمان با حضور هیئت 21 نفره از اتاق بازرگانی عمان شعبه جنوب باطنه در اصفهان برگزار گردید.

عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی اصفهان در این نشست با برشمردن توانمندی های استان در بخش های مختلف به ویژه صنعت ساختمان گفت: قرار دریافت استان در مرکزیت کشور و کریدور بین المللی شمال و جنوب فرصت ویژه ای برای همکاری های مشترک بین این استان و عمان است.

قاسم علی جباری گفت: استان اصفهان در فراوری مصالح ساختمانی از جمله فولاد، سنگ های تزیینی، آجر و سیمان صندلی نخست ایران را به خود اختصاص داده است و این مهم می تواند روابط تجاری و سرمایه گذاری اصفهان و عمان را گسترده سازد.

وی تأکید کرد: خدمات فنی و مهندسی استان اصفهان از دیگر مزیت های مالی است که کشور عمان می تواند از آن بهره بگیرد.

رئیس اتاق عمان شعبه جنوب باطنة در این نشست با اشاره به اینکه این هیئت تجاری سومین سفر به ایران را طی یک سال اخیر تجربه می نماید، گفت: نمایشگاه عمان در تهران 2 ماه آینده با حضور یک صد شرکت عمانی برگزار می گردد.

محمود بن سالم بن محمد السعدی از برگزاری نمایشگاه پیروز جمهوری اسلامی ایران در مسقط اطلاع داد و گفت: نمایشگاه های تجاری ایران و عمان فرصت مناسبی برای برقراری و تعمیق روابط تجاری بین دو کشور است.

وی با اشاره به اینکه اتاق بازرگانی عمان دارای 11 اتاق است، توضیح داد: جنوب باطنه دارای مزیت های مالی از جمله بندر ویژه است که دارای فرصت های سرمایه گذاری برای فعالان مالی استان اصفهان است. وجود بندر خشک، مجموعه انبارهای عمومی و واحدهای تجاری و اداری در این منطقه می تواند زمینه توسعه همکاری های مالی بین عمان و اصفهان را فراهم سازد.

رئیس اتاق عمان شعبه جنوب باطنة استان اصفهان را قطب فراوری فولاد خاورمیانه برشمرد و گفت: فراوری سنگ های تزیینی در این استان از دیگر مزیت های توسعه همکاری های مالی و سرمایه گذاری است.

وی قانون سرمایه گذاری خارجی ایران را قابل توجه دانست و گفت: تشکیل یک شرکت با 100 درصد مالکیتی از سوی سرمایه گذاران خارجی فرصت بسیار مناسبی برای همکاری های مالی با ایران است.

در انتها این نشست فعالان مالی استان اصفهان با همتایان عمانی در قالب 20 میز تخصصی به مذاکره تجاری پرداختند.

منبع: تسنیم
انتشار: 17 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 537

به "توسعه همکاری اصفهان و باطنه عمان در صنعت ساختمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه همکاری اصفهان و باطنه عمان در صنعت ساختمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید