جستجوی پژوهشگران برتر علوم پزشکی در پایگاه های داده آغاز شد

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت بهداشت، ستاد اجرایی بیست و هفتمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی پس از اعلام فراخوان ثبت نام متقاضیان شرکت در این دوره از جشنواره اقدام به جستجوی گسترده پایگاه های داده جهت یافتن محققان و پژوهش های کاربردی برتر مطابق با دستورالعمل منتشر شده است.

جستجوی پژوهشگران برتر علوم پزشکی در پایگاه های داده آغاز شد

طبق دستورالعمل در گروه محققین ایرانی تمامی پژوهشگران حوزه علوم پزشکی که H index آنها حداقل 12 باشد جستجو می شوند و در گروه محققین جوان و دانشجویان تنها متولدین 1365 و بعد از آن به عنوان محقق جوان و متولدین سال 1370 و به بعد به عنوان محقق دانشجو حایز شرایط هستند.

H index داوطلبان بر اساس پایگاه داده Scopus مورد ارزیابی قرار می گیرد.

در این دوره از جشنواره تنها مقالات و اختراعات مرتبط با حوزه سلامت مورد ارزیابی قرار می گیرند و انتخاب برگزیدگان بر اساس شاخص های کارنامه پژوهشی 6 سال اخیر که شامل مقالات چاپ شده در مجلات علمی و پژوهشی معتبر داخلی و خارجی و کتب تالیفی است، انجام می شود.

مهلت ثبت نام در بیست و هفتمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی 25 آذر تا 9 دی ماه سال جاری است و علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت مراجعه کنند.

بیست و هفتمین جشنواره تحقیقات علوم پزشکی رازی 25 بهمن ماه برگزار خواهد شد و محورهای دانشمند برتر و شرکت دانش بنیان برگزیده برای نخستین بار در این دوره از جشنواره معرفی می شوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 بهمن 1400 بروزرسانی: 8 بهمن 1400 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 2058

به "جستجوی پژوهشگران برتر علوم پزشکی در پایگاه های داده آغاز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جستجوی پژوهشگران برتر علوم پزشکی در پایگاه های داده آغاز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید