رسانه ها در پیشبرد اهداف کمیته امداد در حوزه خیر و احسان نقش مهمی دارند

به گزارش مجله سفرنامه پاریس، مدیرکل کمیته امداداستان زنجان گفت: نقش رسانه ها و فعالان عرصه فضای مجازی در پیشبرد اهداف کمیته امداد به ویژه ارتقائ اعتماد عمومی بسیارمهم است.

رسانه ها در پیشبرد اهداف کمیته امداد در حوزه خیر و احسان نقش مهمی دارند

صالحی مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جلسه هیئت اندیشه ورز کمیته امداد که با حضور جمعی از اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی برگزار گردید، گفت: کمیته امداد 29 هزار خانوار تحت حمایت در استان دارد و خدمات خود را در قالب 120 خدمت در بخش های مختلف به اقشار احتیاجمند و مددجویان عزیز تحت حمایت ارائه می دهد.

او با اشاره به احتیاج های مختلف جامعه هدف کمیته امداد در بخش درمان، مسکن، تحصیل و اشتغال، اضافه نمود: این نهاد با ارائه خدمات در بخش های مختلف کوشش می نماید به صورت هدفمند و نظام مند در قالب خدمات توانمند ساز به جامعه هدف این نهاد خدمت رسانی کند.

مدیرکل کمیته امدد استان زنجان ادامه داد: به نقش تأثیر گذار رسانه ها و فعالان فضای مجازی در پیشبرد اهداف کمیته امداد اشاره نمود و اضافه نمود: نقش رسانه ها و فعالان عرصه فضای مجازی در پیشبرد اهداف کمیته امداد به ویژه ارتقای اعتماد عمومی و ترویج فعالیت های خیر خواهانه مهم بوده و هماهنگی های فعالان این عرصه می تواند در ارتقاء کار کرد های این نهاد تأثیر گذار گردد.

لازم به ذکر است در این جلسه تعدادی از فعالان عرصه فضای مجازی و اصحاب رسانه با ارائه نظرات و پیشنهادات، آمادگی خود را برای همکاری بیشتر با کمیته امداد در راستای ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف به عنوان یک مسئولیت اجتماعی اعلام کردند.

خبرنگاران زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 شهریور 1401 بروزرسانی: 27 شهریور 1401 گردآورنده: parisro.ir شناسه مطلب: 2257

به "رسانه ها در پیشبرد اهداف کمیته امداد در حوزه خیر و احسان نقش مهمی دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسانه ها در پیشبرد اهداف کمیته امداد در حوزه خیر و احسان نقش مهمی دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید